BoBoiBoy Wiki
Advertisement
BoBoiBoy Wiki

Pedang Tenaga merupakan senjata khas Kapten Kaizo yang menggabungkan kuasanya dengan pedangnya yang boleh menghasilkan pedang bercahaya dan menggunakannya bagi menyerang musuhnya.

Reka bentuk[]

Penggunaan[]

Selain menyerang musuhnya, Kapten Kaizo boleh menambahkan kuantiti tenaganya kepada pedangnya bagi menambahkan kekuatan pedangnya.

Sejarah[]

BoBoiBoy[]

BoBoiBoy Galaxy[]

Kuasa[]

BoBoiBoy
  • Gerakan Pedang Tenaga: Kapten Kaizo boleh menggunakan pedangnya untuk menyerang dengan berpusing bagi membolehkan dia untuk mencederakan musuhnya.
  • Tetakan Tenaga: Kapten Kaizo menggunakan pedangnya untuk menyerang musuh dengan pantas.
BoBoiBoy Galaxy
  • Tetakan Pedang Tenaga: Dengan menggunakan Pedang Tenaga, Kaizo menyerang musuhnya dengan sekali tetakan di tubuh badannya. Pertama kali digunakan terhadap Jugglenaut.
  • Belahan Pedang Tenaga: Kaizo meluru dengan laju ke arah musuh lalu melakukan gaya membelah.
  • Pusaran Pedang Tenaga: Kaizo menggunakan tenaga dari pedangnya untuk berpusing dengan laju dan pergi ke sasaran lalu menyerang dengan pedangnya. Pusaran ini hampir sama seperti Pusaran Maksima yang dilakukan oleh Sai.

Trivia[]

Galeri[]

Advertisement