BoBoiBoy Wiki
Advertisement
BoBoiBoy Wiki

Donat lobak merah merupakan makanan kesukaan Fang. Makanan ini juga terdapat di kantin Sekolah Rendah Pulau Rintis.

Sejarah[]

BoBoiBoy[]

Musim 2, Episod 3[]

Apabila Fang ingin membelinya di kantin sekolah, BoBoiBoy membelinya terlebih dahulu yang membuatnya marah. Sebenarnya, Makcik Kantin mahu menawarkan donat lobak putih, tetapi Fang tidak mahu. Dia memberitahu Ying bahawa donat lobak merah adalah donat yang tersedap di alam ini. Gopal cuba menawarkan donat yang dibelinya semalam kepadanya tetapi Fang ragu-ragu untuk mengambilnya kerana telah jatuh lantai tiga kali.

Musim 2, Episod 11[]

Fang senyum

Reaksi Fang apabila mendengar nama donat lobak merah.

Yaya ingin memberikan donat lobak merah kepada Ying tetapi dia juga mempunyai satu untuk Yaya. Akhirnya, Fang yang berada di situ memakan semua donat mereka.

Apa Kata Yaya[]

Jangan Potong Barisan[]

Selepas Fang membeli donat dari kantin, Iwan secara tidak sengaja melanggarnya dan semua donat terjatuh ke dalam lumpur.

BoBoiBoy Galaxy[]

Ujian KENTAL[]

Fang dilihat makan donat lobak merah semasa rehat tengah hari.

Trivia[]

  • Sebagaimana majalah komik mendedahkan bahawa kedua-dua Fang dan Kapten Kaizo menyukai makanan yang berperisa lobak merah, dapat disiratkan bahawa planet rumah mereka mempunyai lobak merah dan donat lobak merah bukan hanya makanan terbatas kepada manusia di Bumi sahaja.

Galeri[]

Gambar promosi[]

BoBoiBoy Galaxy

Cekupan skrin[]

BoBoiBoy
BoBoiBoy Galaxy
Advertisement