BoBoiBoy Wiki
Advertisement
BoBoiBoy Wiki

"Lawan Alien untuk Mempertahankan Bumi!"
— Slogan kata permainan

BoBoiBoy Galaxy Run icon.png

BoBoiBoy Galaxy Run merupakan sebuah permainan BoBoiBoy Galaxy yang dilancarkan oleh WHAT (games). Permainan ini boleh dimuat turun di Google Play Store dan App Store.

Ringkasan

Tingkatkan kuasa BoBoiBoy, permainan berlari percuma tanpa henti berdasarkan kanak-kanak yang popular menunjukkan penuh pengembaraan, keseronokan, dan pengembaraan galaksi yang menakjubkan untuk anda untuk meneruskan perjalanan anda.

Power Sphera memberikan kuasa yang tidak dapat dibayangkan. Di tangan alien yang melakukan kejahatan, mereka boleh mendatangkan malapetaka di seluruh alam semesta. Berlari mengelilingi galaksi dengan rakan-rakan anda dan tewaskan penjahat yang ingin menangkap Power Sphera.

Ciri-ciri

  • PILIH WIRA BOBOIBOY ANDA: Menjadi wira dan selamatkan rakan sepasukan anda di sepanjang jalan! Sekali bebas, anda dapat bermain sebagai mereka sehingga anda mati, selepas itu anda akan kembali sebagai wira sebelumnya. Ingin memulakan dengan wira kegemaran anda? Jangan panik: Anda boleh membuka kunci sehingga 6 watak dari tayangan kanak-kanak BoBoiBoy yang popular, termasuk Fang, Yaya, Ying dan banyak lagi!
  • AKSI ARKED MUDAH: Berlari dan menembak secara automatik. Apa yang anda perlu lakukan untuk bermain adalah tekan dan leret untuk melompat, melompat dua kali, melangkaui halangan dan merebut Power Sphera untuk mengalahkan alien dan robot-robot mereka.
  • MENYAHUT CABARAN? Mengambil siri misi semasa anda berlawan untuk mempertahankan galaksi dan menghalang rancangan penjahat. Jadi hop untuknya!
  • HIBURAN DENGAN RAKAN: Cabar rakan anda ke blok atau ke seluruh dunia untuk mencapai skor tertinggi anda di papan pemimpin.

Watak permainan

Galeri

Treler

Pautan luar

Advertisement